Pixum kundeservice
Pixum kundeservice

Har du spørgsmål, ris/ros eller forslag til os? Vores kundeservice hjælper dig gerne videre!

Kontakt vores kundeservice

Forsendelsesomkostningerne ved køb af Pixum fotoprodukter

Vi bestræber os på, at din bestilling bliver leveret til dig hurtigst muligt. Derfor overføres dine bestillinger direkte til produktionsafdelingen. Ved bestilling over vores hjemmeside beregnes porto én gang pr. bestilling. Du vælger selv, om du ønsker at få leveret til en erhvervsadresse, en pakkeboks/pakkeshop eller en privatadresse.

Ved bestillinger i Pixum fotounivers softwaren eller en af vores apps beregnes porto én gang pr. produktgruppe.

Portoens størrelse

Pixum sender alle bestillinger som pakkepost med PostNord. Her beregnes portoen ud fra den valgte forsendelsesmetode (erhvervsadresse, pakkeboks/pakkeshop eller privatadresse). De forskellige priser ses nedenfor:

Forsendelse til en... Porto & emballage
erhvervsadresse 39 kr.
pakkeboks eller pakkeshop 49 kr.
privatadresse 59 kr.

Hvor er min bestilling?

Har du spørgsmål? Vores kundeservice er klar til at hjælpe!

I vores kundeserviceområde rådgiver vores medarbejdere dig ikke bare om, hvordan du kan bestille din julegave, men besvarer også de oftest stillede spørgsmål vedrørende Pixums fotoprodukter.

Gå her til vores serviceområde »

Vil du gerne i direkte kontakt med vores kundeservice? Vores kompetente kundeservicemedarbejdere står parat til at hjælpe dig, både telefonisk og per e-mail.

Har du spørgsmål?

Vores kompetente kundeservicemedarbejdere sidder klar til at hjælpe dig!

Ring til vores kundeservice på 44 22 00 44
Mandag - søndag: kl. 09.00 - 22.00
Helligdage: lukket

Send en mail: service@pixum.com
Kontaktformular